POMOC - FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 


1. Kupony rabatowe.

 Rodzaje kuponów rabatowych

 Jak wpisać kod kuponu rabatowego

 

2. Śledzenie przesyłki.

 Jak śledzić paczki

 Co zrobić gdy minęło kilka dni a przesyłka nie dotarła??

 

 ODPOWIEDZI:

 

1. Kupony rabatowe

 Rodzaje kuponów rabatowych

Kupony rabatowe upoważniają do znizek przy zakupie. Istnieją 3 rodzaje kuponów:

Darmowa wysyłka, zniżka procentowa do zamówienia, zniżka ilościowa do zamówienia.


Jak wpisać kod kuponu rabatowego

W celu wprowadzenia kodu należy wejść na stronę KOSZYK i tam jest miejsce do wprowadzenia kodu. Po wprowadzeniu kodu automatycznie zostanie przeliczona kwota zamówienia.

 

2. Śledzenie przesyłki.

  Jak śledzić paczki

 Przesyłki nadawane listami poleconymi nie są w chwili tworzenie opisu możliwe do podglądu jeśli chodzi o ich trasę. Poczta Polska udostepnia jedynie możliwośc sprawdzenia co się dzieje jeśli nie dociera do adresata.

 Przesyłki w formie paczek pocztowych można śledzić na stronie Poczty Polskiej

 Przesyłki kurierskie można śledzić na stronie dirmy kurierskiej DPD.

 Przesyłki nadane za pośrednictwem Paczkomaty24/h można śledzić na stronie paczkomatów lub na stronie InPost


 Co zrobić gdy minęło kilka dni a przesyłka nie dotarła??

 Jeśli posiadamy numer przesyłki należy sprawdzić na stronie firmy transportowej co się dzieje z przesyłką. Często się zdarza ze kurier lub listonosz nie zastają adresata w miejscu doręczenia i jest to odnotowane na stronie przewoźnika.

 Jeśli nie posiadają Państwo numeru należy skontaktować się z Nami za pośrednictwem FORMULARZ KONTAKTOWEGO lub poprzez kontakt telefoniczny.