POMOC - FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 


1. Kupony rabatowe.

 Rodzaje kuponów rabatowych

 Jak wpisać kod kuponu rabatowego

 

2. Śledzenie przesyłki.

 Jak śledzić paczki

 Co zrobić gdy minęło kilka dni a przesyłka nie dotarła??

 

 ODPOWIEDZI:

 

1. Kupony rabatowe

 Rodzaje kuponów rabatowych

Kupony rabatowe upoważniają do znizek przy zakupie. Istnieją 3 rodzaje kuponów:

Darmowa wysyłka, zniżka procentowa do zamówienia, zniżka ilościowa do zamówienia.


Jak wpisać kod kuponu rabatowego

W celu wprowadzenia kodu należy wejść na stronę KOSZYK i tam jest miejsce do wprowadzenia kodu. Po wprowadzeniu kodu automatycznie zostanie przeliczona kwota zamówienia.

 

2. Śledzenie przesyłki.

  Jak śledzić paczki

 Przesyłki nadawane listami poleconymi nie są w chwili tworzenie opisu możliwe do podglądu jeśli chodzi o ich trasę. Poczta Polska udostepnia jedynie możliwośc sprawdzenia co się dzieje jeśli nie dociera do adresata.

 Przesyłki w formie paczek pocztowych można śledzić na stronie Poczty Polskiej

 Przesyłki kurierskie można śledzić na stronie dirmy kurierskiej DPD.

Przesyłki kurierskie można śledzić na stronie dirmy kurierskiej DHL.

 Przesyłki nadane za pośrednictwem Paczkomaty24/h można śledzić na stronie paczkomatów lub na stronie InPost


 Co zrobić gdy minęło kilka dni a przesyłka nie dotarła??

 Jeśli posiadamy numer przesyłki należy sprawdzić na stronie firmy transportowej co się dzieje z przesyłką. Często się zdarza ze kurier lub listonosz nie zastają adresata w miejscu doręczenia i jest to odnotowane na stronie przewoźnika.

 Jeśli nie posiadają Państwo numeru należy skontaktować się z Nami za pośrednictwem FORMULARZ KONTAKTOWEGO lub poprzez kontakt telefoniczny.